Thursday, March 31, 2011

seuntai kata

Asalamualaikum.
Dah lama aq tinggal
Pasal tulis sajak.
Ni last aq tulis..

Ni pn atas permintaan orang
Kalo x ,aq xkan tulis.
Sekarang ni pon aq tulis
Ayat berterabur…tatabahasa out..


Nak wt mcm mna..
Orang cakap tikus repair keju…


Okay r..jom layan sajak ni.
Tajuk sajak ni..
Aq pon tak tahu….




Telah  Lama
Kaki Ini Melangkah..
Mengejar sebuah Bayang Bayang
Aku Tidak Tahu..  
Sampai Bila Ia Akan Berhenti
Tapi Aku Pasti
Ia Akan Sampai Ke Destinasi
Mungkin Betul.
Pengalaman Semasa Melangkah Ini
Akan Mengajar Kita
Mengenai Sebuah Erti Kehidupan
Yang Belum Kita Kecapi
Namun Cukup Sudah Daya Kita?
Untuk Mencapai Bintang Diatas Sanaa
Lagikan Untuk Melompat Belum Kita Mampu
Baru Bunuh Semut Seekor, Terus Nak Cabar Harimau
Beginilah Adat Manusia
Tetapi Aku Yakin
Aku Pasti
Dengan Semangat Juang Yang Ada
Akan Aku Cabar Semua Yang Menghalang
Kaki Ini Melangkah


Amacam sajak aq..
Okay x??
Kalo x okay..
Sila tinggalkn komen.
Nanti aq baiki sajak..
Asalamualaikum….

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...